قهوه چی
قهوه چی
برشته کاری قهوه امکان

برشته کاری قهوه امکان

برشته کاری قهوه امکان

از سال 1388 که پا به دنیای کافه و قهوه گذاشتیم تا به امروز هدفمان تنها یک چیز بوده است:

دوستی. در طی همه‌ی این سال‌ها آگاه یا ناخودآگاه به دنبال این مضمون گشته‌ایم.

حالا؛ امکان، همانطور که از معنی‌ش پیداست فرصتی است برای پیدا کردن دوستان جدید به بهانه‌ی قهوه. بهانه‌ای که خانواده قهوه‌ی امکان، آن را عاشقانه دوست دارند

و سعی در اشتراک آن با بقیه دارند.


قبل از بسته‌بندی، قهوه‌ها با دقت چک میشن و دونه‌های معیوب تا حد ممکن جدا میشن تا قهوه‌ای تمیز؛ چه به لحاظ ظاهری و چه به لحاظ طعمی به دست شما برسه.

 

کلمبیای هویلای :

اسیدیته‌ی بالا به همراه طعم‌یادهای آجیلی، شکلاتی و میوه‌ای. اگر دوست‌دار این ویژگی‌ها در قهوه هستید کلمبیای هویلای امکان برای شماست.

 

قهوه‌ی اتیوپی :

قهوه‌ی اتیوپی، برای ما دوست‌داران قهوه‌ی تخصصی جایگاه ویژه‌ای داره
اتیوپی گوجیِ امکان، طعم‌یادهایی داره که می‌تونه شما رو شگفت‌زده کنه

 

واشدِ گوآتمالایی :

پیچیدگی طعمی، بهترین تعریف برای این قهوه‌ست
تمام آن‌چه از یک قهوه‌‌ی واشدِ گوآتمالایی انتظار دارید

 

کلمبیا ال‌جاردین:

اگه از طعم‌یادهای تخمیری و میوه‌ای توی فنجون قهوه لذت می‌برید، کلمبیا ال‌جاردین این امکان رو برای شما فراهم کرده.

 

‌اتیوپی  رکو :
‎این قهوه با زیرگونه‌ی هرلوم در ارتفاع ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ متری از سطح دریا در منطقه‌ی کوچره رشد کرده و به‌صورت طبیعیْ فرآوری شده‌ است. قهوه‌ی رکوی امکان بسیار شیرین است و بافت لطیفی دارد. قهوه‌های اتیوپی همیشه طعم‌های میوه‌ای و گلی را برای مخاطبان به‌تصویر می‌کشند و رکو نیز به‌بهترین نحو تصویری از میوه‌های هسته‌دار، میوه‌های استوایی و سیب را برای‌تان تداعی می‌کند.

 

اتیوپی بِنِسای :

اتیوپی ششمین صادرکننده‌ی قهوه در جهان است و اقتصادی بسیار وابسته به قهوه دارد؛ به‌طوری‌که ۲۰٪ از ۱۰۰ میلیون جمعیت این کشور در این صنعت مشغول به فعالیت هستند. در سال ۲۰۱۷ اتیوپی ۴۷۰ هزار تن قهوه تولید کرد ولی چیزی حدود ۱۶۰ هزار تن را صادر کرد. این بدان معناست که بیشتر قهوه‌ی تولید شده در اتیوپی مصرف مردمان همین
کشور است.

اتیوپی بِنِسا قهوه‌ای‌ست با زیر‌گونه‌ی هرلوم از ارتفاع ۱۹۲۰-۲۲۰۰ متری از سطح دریا واقع در منطقه‌ی سیدامو. اما چیزی که این قهوه را متمایز می‌کند فرآوری آن است که به‌طور طبیعیِ بی‌هوازی انجام شده است. اتیوپی بِنِسای امکان با طعم‌یاد‌های توت‌جات، میوه‌های هسته‌دار و همین‌طور طعم‌های فانتزی نظیر پاستیل توت‌فرنگی شما را شگفت‌زده می‌کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *