قهوه چی
قهوه چی

توضیحات آگهی

شمس تجهیز , تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

 

شمس تجهیز | تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

مشاوره/طراحی/راه اندازی/تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 

تجهیزات رستوران
تجهیزات پخت
تجهیزات آماده سازی
تجهیزات انبار
تجهیزات سرمایشی
تجهیزات سرو غذا
تجهیزات ماشین آلات

تجهیزات جانبی آشپزخانه صنعتی
اکسسوری کافی شاپ
اکسسوری رستوران و فست فود

تجهیزات کافی شاپ

تجهیزات فست فود

 

تولید و بازرگانی تجهیزات آشپزخانه های صنعتی
گروه تولیدی بازرگانی شمس تجهیز در زمینه مشاوره، طراحی و تجهیز آشپزخانه های صنعتی با کادری مجرب از ابتدا تا انتها در کنار شما می باشد.

گروه صنعتی شمس تجهیز با هدف تولید محصولات کاربردی، با کیفیت و به همراه داشتن رضایت مشتری از طراحی دقیق و تولید محصولات به واسطه ماشین آلات پیشرفته بهره مند می باشد.

 

آنچه باید درباره ما بدانید!

گروه تولیدی بازرگانی شمس تجهیز با سه دهه تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و در طی سال ها تجربه در این زمینه و با تجهیز رستوران، فست فود، کافی شاپ و … رزومه های موفقی را به جای گذاشته است.

گروه تولیدی بازرگانی شمس تجهیز در زمینه طراحی، تولید، واردات تجهیزات صنعتی آشپزخانه، مشاوره و تجهیز آشپزخانه های رستوران، فست فود، کافی شاپ، هتل، تالار و …

فعالیت می نماید.

گروه تولیدی بازرگانی شمس تجهیز با بهره گیری از کادری مجرب و در سایه تلاش بسیار سهم به سزایی در ارتقاء صنعت تجهیزات آشپزخانه ها تحولی شگرف به وجود آورده است

که حاصل تولید با دستگاه های بروز، واردات و ارائه محصولاتی کاربردی با طراحی زیبا و صرفه اقتصادی است.

هم اکنون شمس تجهیز بهترین انتخاب در بازار است و مشتریان عزیزمان ما را با نامی نیک، با کیفیت، قابل اعتماد و با اعتبار می شناسند.

گروه تولیدی بازرگانی شمس تجهیز با هدف ایجاد تنوع و حفظ ارزش های مشتری در جهت ارائه خدمات بهتر و محصولاتی کاربردی و با کیفیت وهدف از رضایت مشتری قدم در عرصه گسترده تولید و واردات تجهیزات صنعتی آشپزخانه گذاشته است.

با آرزوی بهبود روز افزون فضای کسب و کار در صنعت تجهیزات آشپزخانه های صنعتی کشور عزیزمان گروه تولیدی بازرگانی شمس تجهیز آماده همکاری و خدمت رسانی به فعالین عزیز این حوزه می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمس تجهیز , تجهیزات آشپزخانه های صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *