قهوه چی
قهوه چی
برشته کاری قهوه باتسام

برشته کاری قهوه باتسام

برشته کاری قهوه باتسام

باتسام
رویای نوشیدن یک فنجان قهوه‌
در هر زمان و هر مکان…

 

پیدایش قهوه در ناحیه سودان امروزی و همزمان با وجود انسان در کره خاکی بود

و کشف قهوه به روایتی مورد استناد sca در اتیوپی امروز در حوالی قرن ۱۵ میلادی است که توسط چوپانی به نام ابا کلدی(kaldi) انجام شد.

کمربند جغرافیایی قهوه به مناطقی گفته میشود که قهوه در این مناطق رشد می‌کند

که دمای آن ۱۰ تا ۳۰ درجه و رطوبت آن بین ۴۰ تا ۶۰ درصد و در کل در آب و هوای پایدار، با ارتفاع مناسب و خاک غنی و مناطق استوایی(تروپیکال) کشت می‌شود.

باتسام به عنوان یک برند جهانی در صنعت نوشیدنی های فوری بر پایه قهوه بر این باور است که رویای نوشیدن یک فنجان قهوه در هر زمان و هر مکان رویای دست یافتنی است. ما برای تحقق این رویا با بهره گیری از توان خلاقیت و نوآوری خود به راهکاری نوین در بسته بندی دست یافته ایم.

اینک با تولید محصولات لیوانی با ویژگی های منحصر به فرد، امکان نوشیدن و لذت بردن از یک فنجان قهوه با عطر و طعمی بی نظیر بدون نیاز به یک باریستای با تجربه را برای همگان فراهم نموده ایم.

پس از تولید این محصولات در کشور امارات و توزیع آن در کشورهای عربی منطقه و باتوجه با استقبال گسترده مشتریان، گسترش و توسعه حوزه جغرافیایی فروش محصولات بویژه برای کشورهای حوزه آسیای میانه و مشترک المنافع و راه اندازی دومین کارخانه در ایران (شهر مشهد) در دستور مدیریت قرار گرفت.

عملیات عمرانی پروژه در سال 1397 شروع و متعاقب آن ماشین آلات و تجهیزات مربوطه نصب و راه اندازی گردید.

ماشین آلات مورد استفاده از پیشرفته ترین و بروزترین ماشین آلات این صنعت می باشد که همگی از کشورهای اروپایی و آمریکا تامین شده است. ما با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و با تجربه و با استقرار سیستم های کارآمد و هوشمند و تدوین استانداردهای لازم تلاش میکنیم

تا ضمن مدیریت بهینه همه فرآیندهای زنجیره ارزش نیازمندی های درحال رشد مشتریان را در بالاترین سطح استانداردهای جهانی تامین وخدماتی بی نظیر برای آنها ارائه نماییم.

خرد جمعی مبتنی بر دانش و تجربه فردی و کار تیمی مدیران، همراه با طیف گسترده و منحصر به فرد محصولات

فرآیندهای تجاری هوشمند و پویا و کاوش مستمر برای دستیابی به ایده های نوآورانه در راستای دیدگاه و نیازمندی های مشتریان ما را بی وقفه در خط مقدم این صنعت نگه خواهد داشت.

نام تجاری ما با ارزش ترین دارایی ماست که ماحصل اعتماد شما مشتریان گرامی می باشد.

ما با تلاشی خستگی ناپذیر متعهد می شویم با تولید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب و عرضه پایدار آن قدردان این اعتماد و حافظ این نام باشیم.

 

کارخانه ایران: مشهد،‌ فاز2 شهرک صنعتی توس‌
تلفن کارخانه: 985134044+‌
دفتر مرکزی: مشهد،خیابان فرهاد‌‌
تلفن دفتر مرکزی: 985137631223+
دفتر تهران: تهران، میدان توحید‌
تلفن دفتر تهران: 66593250 – 021

 

برشته کاری قهوه باتسام

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *