قهوه چی
قهوه چی
برشته کاری قهوه تی دی اس

برشته کاری قهوه تی دی اس

برشته کاری قهوه تی دی اس

 

رستری تی دی اس در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد، ما به دنبال دسترسی به منابع و مراکز معتبر تولید قهوه در جهان و همینطور بهترین و جذابترین طعم قهوه های دنیا بودیم.
ما به‌عنوان یک کارگاه تولید قهوه به دنبال ایجاد روابط ، هم با مشتریان و هم با شرکای تجاری خود هستیم

افرادی که در شور و اشتیاق و دنبال کردن قهوه استثنایی ما سهیم هستند.
می توانید ببینید که قهوه ما با دقت تولید ، دم آوری و بسته بندی می شود و به شرکای و مشتریان منتخب خودمان در ایران و سراسر جهان ارائه می شود.

 

ما به دنبال پیدا کردن بهرین و کارآمدترین راه حل ها برای بهبود مشکلات صنعت قهوه هستیم و این دسترسی به این یافته ها از طریق تحقیقات بر روی اتفاقات و موضوعات جدید و به روز این صنعت خواهد بود
ما مبتکرانی هستیم که انرژی و منابع خود را به درست کردن قهوه بهتر متعهد می کنیم و در این مسیر برای انجام این کار با ایجاد بزرگترین تغییراتی که قهوه را برای عموم مردم بهبود می بخشد ، همراه میشویم.

در سال ۲۰۲۱ ما شروع به استفاده از فناوری مدرن دستگاه وکیوم غذا به عنوان وسیله ای برای افزایش کیفیت و تازگی قهوه تخصصی کردیم و این پروژه حفظ کیفیت و تازگی قهوه از زمان رست شدن تا رسیدن محصول به دست مشتری است و همچنین برای نگهداری طولانی مدت محصول بدون کاهش کیفیت ارائه می شود.

ما همچنان منابع خود را به تحقیق و نوآوری اختصاص می دهیم. چه کسی می داند در سال های آینده چه خواهیم یافت و می توانیم به اشتراک بگذاریم.

 

آدرس:

خیابان کریم خان، خیابان حافظ، بین بن بست رامین و رضایی، پلاک 450

انواع مختلفی از محصولات مرتبط با قهوه در بازار موجود است که نیازها و ترجیحات دوستداران قهوه را برآورده می کند

 

برای مثال، قهوه‌سازها در اشکال و اندازه‌های مختلف، از دستگاه‌های دستی تا دستگاه‌های بزرگ و خودکاری که می‌توانند چندین فنجان را در یک زمان تولید کنند، تولید می‌شوند.

آسیاب‌های قهوه در انواع مختلفی از جمله آسیاب‌های تیغه‌ای و آسیاب‌های حفره‌ای موجود هستند که به کاربران اجازه می‌دهند دانه‌های قهوه را با غلظت دلخواه خود آسیاب کنند.

فیلترهای قهوه یکی دیگر از محصولات ضروری است که به از بین بردن رسوبات و روغن از قهوه دم شده کمک می کند و در نتیجه طعم صاف و تمیز تری دارد.

 

علاوه بر این، بسیاری از لوازم جانبی قهوه، مانند لیوان های مسافرتی، فنجان های قهوه، و کف کن های شیر در دسترس هستند که می توانند تجربه نوشیدن قهوه را بهبود بخشند و آن را لذت بخش تر کنند.

از دیگر محصولات مرتبط با قهوه می توان به آب نبات ها، شکلات ها و لیکورهای با طعم قهوه اشاره کرد که راهی برای لذت بردن از طعم قهوه در اشکال مختلف ارائه می کنند.

به طور کلی، طیف وسیعی از محصولات مرتبط با قهوه در بازار به دوستداران قهوه اجازه می دهد تا تجربه نوشیدن قهوه خود را سفارشی کنند

و از نوشیدنی مورد علاقه خود به طرق مختلف لذت ببرند.

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *