قهوه چی
قهوه چی
برشته کاری قهوه آلبا

برشته کاری قهوه آلبا

برشته کاری قهوه آلبا

 

ما یک شرکت تولیدی وبازرگانی درایران هستیم که با مشارکت دو شرکت ازکشور نیوزلند در زمینه ی تولید و توزیع قهوه ی تازه برشت، و محصولات مرتبط فعالیت می کنیم. فعالیت های آلبا، از تأمین مواد اولیه و واردات آن، تا ارائه‌ی قهوه‌ی برشته شده کاملا انحصاری است.

تیم آلبا را افراد حرفه‌ای در صنعت قهوه تشکیل می دهد. ما در کنارهم هستیم تا به گسترش فرهنگ قهوه نوشی کمک کنیم.

ما جنبه های مختلفی از صنعت قهوه را پوشش می دهیم وارتباط نزدیک و مستقیمی با تمام زنجیره‌های تأمین داریم، از مزرعه دار و کارکنان مزرعه و صادرکنندگان آن، تا فعالان حرفه‌ای، باریستاها ومصرف کننده‌گان نهایی.

تمرکز ما بر جامعه قهوه، با الویت ارائه‌ی خدمات به مشتریان وحضور همه جانبه در بازار است.

از یافتن منابع قهوه خام تا برشته‌کاری آن و همچنین ایجاد ارتباط موثر بین تمامی زنجیره های تامین، همه فعالیت‌هایی هستند که ما با عشق انجام می دهیم.

چرا آلبا ؟

ما اینجاییم تا درکنار شما محصولی با کیفیت ارائه دهیم و درراستای بالابردن شناخت و توجه جامعه به جذابیت‌های قهوه قدم برداریم.

قهوه‌های ما معمولا به صورت مستقیم ازکشورهای تولید کننده تهیه می شوند. ما متعهد به ارائه‌ی قهوه هایی هستیم که تمام مسیر تهیه آن‌ها از دانه تافنجان شفاف و مشخص است.
دسترسی به دانش روز قهوه، قواعد برشته کاری، دم آوری و عصاره‌گیری، ارائه‌ی مستمر قهوه تازه برشت و با کیفیت پایدار، و همچنین ارائه‌ی برنامه‌ی شفاف‌، دقیق و مدون کنترل کیفی، بخشی ازتعهدات ما به شماست.

الویت ما حمایت همه جانبه شماست، نه تنها تامین نیازهای مصرفیتان.

 

خدمات آلبا

ارسال تست به صورت رایگان

تنظیم قهوه توسط کارشناس مجرب در محل

انجام امور مربوط به طراحی منو

تامین انواع مایحتاج کافه‌ها از طریق تامین کنندگان معتبر

مشاوره در زمینه تعمیر، نگهداری و خرید تجهیزات

ما در نخستین روز انتخاب قهوه‌ی آلبا از سوی شما، در محل کافه‌ی شما حضور خواهیم داشت تا در تنظیمات قهوه به باریستا‌های شما کمک کرده و با ارائه‌ی راهکار‌های لازم، در سرو بهترین قهوه‌ی ممکن به شما کمک کنیم.

ما در زمان همکاری با شما به صورت مدون با شما در ارتباط خواهیم بود و به کافه‌ها سر می‌زنیم و در گپ و گفتی مفصل با شما در مورد مشکلاتی که بر سر راه تهیه‌ی یک فنجان قهوه‌ی باکیفیت وجود دارد صحبت کرده و هر گونه مشکلات احتمالی که در زمینه عصاره گیری، و نحوه سرو قهوه داشته باشید را در حضور شما برطرف خواهیم کرد.

شما در هر زمانی می‌توانید با تیم کنترل کیفی ما تماس بگیرید و از آن‌ها به صورت تلفنی یا ویدیویی راهنمایی بگیرید، و یا درخواست کنید که در محل کافه شما حضور یابند و مشکلات را بررسی و برطرف سازند

 

ما به صورت مدون در مدرسه آلبا دوره‌های آموزشی مربوط به دم‌آوریی و عصاره گیری قهوه، برای باریستا‌ها و صاحبان کسب و کار به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌کنیم که می‌توانید با ما تماس گرفته و این دوره‌ها ثبت نام کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *