قهوه چی
قهوه چی
برشته‌کاری قهوه لمیز

برشته‌ کاری قهوه لمیز

برشته‌ کاری قهوه لمیز

 

ما قهوه لمیز هستیم
و بی نهایت عاشق کاری که انجام می‌دهیم

 

مجموعه زال ایرانیان ، پیشرو در صنعت قهوه و کافی‌ شاپ با هدف فرهنگ‌ سازی قهوه و قهوه‌ نوشی در ایران در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد. این شرکت، با ساختار عمودی بهترین دانه‌های قهوه را از مزارع سراسر دنیا تهیه کرده

در کارخانه رُست و فرآوری و سپس در مجموعه کافی‌ شاپ‌های قهوه لمیز (زیر مجموعه‌ی زال ایرانیان) به دست مشتریان و عموم مردم ایران می رساند.

 

قهوه لمیز درحال حاضر با ۲۵ شعبه فعال در سطح کشور بزرگ‌ترین مجموعه کافی‌شاپ زنجیره‌ای در ایران بوده و با افتخار به یک برند محبوب ملی و نامی آشنا تبدیل شده است.

از سال ۸۸ و با افتتاح شدن اولین شعبه قهوه لمیز در تجریش هدف ما واضح و روشن بوده و هست. هدف ما ارائه بهترین محصول با بهترین قیمت و با بهترین سرویس و جریان انرژی و حال خوب در این مرز و بوم است.

در حال حاضر با ۲۵ شعبه فعال و بیش از ۴۰۰ باریستا در خانواده‌مان در پُرترددترین نقاط شهر تهران و جاده‌های کشور با افتخار در خدمت عموم مردم ایران هستیم و جزئی از روزمره و خاطراتشان شده‌ایم.

ما با افتخار به ایرانی بودن برند قهوه لمیز و کسب و کارمان می‌بالیم و شب و روز و روز و شب، با عشق و دل و جان در تکاپوییم تا هر روز بهتر از دیروز در خدمت‌تان باشیم.

 

شعب قهوه لمیز

قهوه لمیز در حال حاضر دارای بیش از ۲۵ شعبه فعال در سراسر کشور می‌باشد(جهت مشاهده هر کدام از شعب بر روی آن کلیک کنید).

مجموعه قهوه لمیز با بیش از ۲۵ شعبه‌ فعال بزرگترین مجموعه قهوه‌ ایران است. با بزرگ‌تر و بیشترشدن تعداد شعبه‌های قهوه لمیز، اهمیت پایبند ماندن به اصول و ارزش‌ها و فرهنگ کاری ما در این تیم بیشتر و مهم‌تر شده است.
به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه قهوه در ایران با بیش از ۲۵ شعبه فعال در تهران و شهرستان پایبند بودن به بالاترین استاندارهای کاری و اخلاقی از الزامات ماست. این استاندارد، راهنمای عملکرد کلی و تصمیم‌گیری‌های روزمره ما می‌باشد.

همچنین از مهم‌ترین اهداف ما در مجموعه قهوه لمیز ارائه بهترین محصول با بهترین قیمت و با بهترین سرویس و جریان انرژی و حال خوب در این مرز و بوم است. مجموعه قهوه لمیز در نظر دارد با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج نوشیدن قهوه در جامعه سبک زندگی درست را آموزش دهد و در این راستا برنامه و اقدامات ارزشمندی را در نظر گرفته است.

 

آدرس
شهرک صنعتی نظرآباد، بلوار دکتر حسابی، خیابان افرا، گروه صنعتی زال ایرانیان پلاک ۴۱G

تلفن تماس
۰۲۱۵۴۴۲۹۰۰۰

پست الکترونیک
info@LamizCoffee.com

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *