قهوه چی
قهوه چی
برشته کاری قهوه دونیسی

برشته کاری قهوه دونیسی

برشته کاری قهوه دونیسی

 

دونیسی، سمفونی عطر و طعم

مجموعه دونیسی به عنوان یک شرکت بازرگانی تولیدی، با هدف گسترش و اعتلای فرهنگ مصرف قهوه و براورده سازی نیاز موجود در بازار برای تامین کالای با کیفیت اقدام به تولید محصولات متنوعی در زمینه قهوه به عنوان یک نوشیدنی گرم نموده است.

ما در تلاش هستیم که علاوه برتولید و ارائه بهترین محصول به بازار، برای آموزش مخاطبین خود با برگزاری دوره های آموزشی ویژه، گامی موثر در جهت اعتلای فرهنگ مصرف قهوه برداریم.
درراستای جلب رضایت مصرف کننده، بهترین نمونه ها از بهترین مزارع قهوه در سراسر دنیا جمع آوری گردیده و در لابراتواری کامل و پیشرفته، کلیه فرایندهای لازم جهت بررسی محصولات جدید، بر اساس سلیقه و نظر مخاطب با حضور کارشناسان خبره و ورزیده در این زمینه مورد بررسی قرار میگیرد.

محصولات برند دونیسی دارای تمایزهای خاص می باشند که دربین رقبای داخلی بدان پرداخته نشده است. میزان تنوع محصول چه از حیث نوع محصول و نحوه استفاده و چه توجه به محدودیت ‌های ادوات دم آوری از مزایای برند دونیسی برشمرده می‌شود. دونیسی کلیه محصولات اعم از دانه قهوه، سابه قهوه، کپسول قهوه، دریپ بگ و قهوه فوری را بر اساس جدیدترین دستگاهها و فرایندهای تولید، اماده و به بازار عرضه می نماید.

 

آدرس کارخانه:استان البرز، شهرک صنعتی نظرآباد، میدان فناوری، خیابان سپیدار

شماره تماس: 91003080-021

 

در فرایند برشته کاری (Roast)، واکنش‌های شیمیایی زیادی به واسطه حرارت درون دانه قهوه اتفاق می‌افتند و ترکیبات و ساختار دانه سبز قهوه را تغییر می‌دهند. قند‌های پیچیده به قند‌های ساده تبدیل می‌شوند، اسید ها پرورش پیدا می‌کنند و به زبان ساده تر دانه سبز و خام قهوه به دانه ای ترد، قهوه ای و خوش عطر و طعم تبدیل می‌‌شود

که می‌توان از آن نوشیدنی‌هایی دلچسب تهیه کرد. عملیات برشته کاری فرایندی پیچیده‌ست و نیاز به دانش و تجربه زیاد دارد. شخص برشته کار به کمک دستگاه ها و برنامه های دقیق، تمامی جزئیات برشته کاری را، که در طعم نهایی فنجان قهوه تاثیر زیادی دارند، کنترل و ثبت می‌کند. جزئیاتی مثل دمای شروع فرایند، زمان کرک اول، زمان کل فرایند رست، نمودار تغییرات دما وغیره.

هر دانه‌ی قهوه از هر گونه و خاستگاه، ذات متفاوتی دارد و در لحظه ای به شکوفایی می‌رسد که با روش مناسبی برشته و عصاره‌گیری شود. همانطور که قبل ازین اشاره کردیم تغییر در هر کدام از جزئیات مراحل رست، در فنجان قهوه نمایانگر می‌شود و این جزئیات باید به گونه ای طراحی شوند که ویژگی های هر دانه را به خوبی عیان کنند.

براس مثال بعضی از زیرگونه های قهوه نیاز به برشته کاری طولانی تری دارند و بعضی در زمان کمتری به بلوغ طعمی می‌رسند. بعضی از آنها وقتی خوش طعم ترند که برشته کاریشان با رنگ قهوه ای روشن به پایان برسد و بعضی دیگر اصالت طعمشان را در برشته کاری با رنگ های تیره تر نمایان می‌کنند. این ها تنها نمای کوچکی از تنوعِ ممکن هایی هستند، که در برشته کاری رخ می‌دهد.

در کارخانه دونیسی، متخصصانی مجرب تمامی جزئیات را با کمال دقت بررسی می‌کنند تا بهترین انتخاب را در تمام مراحل تولید انجام دهند و محصولاتی شایسته مخاطب ایرانی را با رعایت ثبات عطر و طعم و کیفیت در تمام دفعات تولید، به دست شما برسانند.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *