قهوه چی
قهوه چی
برشته کاری قهوه میم

برشته کاری قهوه میم

برشته کاری قهوه میم

 

همه چیز از یک فنجان قهوه شروع شد. آن جا بود که فهمیدیم این نوشیدنی گرم و خوش عطر یکی از علاقه مندی های مهم زندگی ماست و حالا بعد از سال ها دل کندن از آن سخت شده است.

دوست داشتیم زیر و بم خوش طعمی قهوه را در بیاوریم تا بتوانیم همه وقت و با هر امکانی که داشتیم، این نوشیدنی را درست کنیم.

به مطالعه و پژوهش پرداختیم، دوره های آموزشی مختلفی را گذراندیم، با متخصصان قهوه صحبت کردیم، کسانی که مثل ما علاقه مند بودند را پیدا کردیم و در نهایت یک تیم حرفه ای، کاربلد و مهم تر از همه عاشق قهوه را تشکیل دادیم. ما در لابراتوار قهوه میم تلاش می کنیم تا قهوه ای بهتر از روز قبل درست کنیم.

اگر شما صاحب قهوه فروشی یا کافی شاپ هستید، شاید به مشکلات مختلفی برخورد کرده اید. همین موضوع باعث شده نیاز یک مشاور را در کنار خود احساس کنید. لابراتوار قهوه میم تیمی از متخصصان را در کنار هم جمع کرده است که بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد.

اولین نیاز شما در یک مغازه مرتبط با قهوه، دان قهوه می باشد. تامین دان قهوه برای سرو یا فروش راه های گوناگونی دارد. لابراتوار میم در سریع ترین زمان و با بسته بندی های جذاب، دان قهوه مورد نیاز شما را به صورت برشته شده تامین می نماید‌.

یکی از مهم ترین قسمت های کسب و کار ، نیروی انسانی آن مجموعه است. کارمندان یک مجموعه باید آموزش دیده و مجرب باشند تا کار آن مجموعه به خوبی پیش برود‌. نیروی کار کافه یا قهوه فروشی باید مهارت های فروش، سرو، باریستایی و … را داشته باشد. لابراتوار میم از اساتید مجرب صنعت قهوه و بازاریابی دعوت کرده است تا نیروی انسانی تیم های کاری مختلف را آموزش دهد. دوره ها به صورت های آنلاین و حضوری برگزار می شود تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

 

شیمی قهوه

دان قهوه سبز سرشار از قند، پروتئین، آلکالوئیدها و لیپید هاست. وقتی دان سبز در معرض حرارت قرار بگیرد، فعل و انفعالاتی در مواد داخل آن رخ می دهد. این اتفاق در طعم و عطر آن موثر است. برشته کار یا رستر با کنترل متغیرهای مختلف می تواند طعم های متفاوت و میزان عطر بیشتری از قهوه بگیرد.

برای اینکه برشته کاری به درستی رخ دهد، لازم است تا چهار قسمت به نحو احسن کار خود را انجام دهند: اپراتورها، انبارداری، فروش و بسته بندی.

رستر، نقش کلیدی در برشته کاری قهوه سبز
رستر شخصی است که مسئولیت برشته کردن دان قهوه سبز را به عهده می گیرد. هر کسی نمی تواند پشت دستگاه رست بنشیند و این فرایند را انجام دهد. نیاز است تا مهارت ها و تکنیک هایی در این زمینه یاد بگیرید تا بتوانید به بهترین نحو این کار را انجام دهید. در لابراتوار تخصصی قهوه میم شما می توانید دوره برشته کاری را زیر نظر رست مستر، مسعود ندرلو، بگذرانید.

تا یادگیری و تسلط برشته کاران به خط برشته کاری، مدتی طول می کشد. در این مدت شما می توانید از تیم برشته کاری لابراتوار میم استفاده کنید تا با نظارت بر روی کار برشته کاران خود، ضریب خطای خود را پایین بیاورید.

 

کارشناسان قهوه مجموعه میم، سال هاست که به صورت باریستا یا برشته کار حرفه ای در این صنعت مشغول به کار هستند و با دانش جدید خود را به روز کرده اند. اگر شما وارد کننده دان قهوه سبز هستید و می خواهید محصولی را که خریده اید بررسی کنید، می توانید از خدمات آنالیز دان سبز لابراتوار استفاده نمایید.

 

اگر شما کارگاه و یا کارخانه دار هستید و می خواهید شناخت بیشتری از تجهیزات خود داشته باشید، ما می توانیم یک آنالیز دقیق از ابزار و دستگاه های شما داشته باشیم و در قالب یک گزارش به شما اطلاعاتی می دهیم تا استفاده بهینه تری از ابزار خود داشته باشید.

 

اگر برشته کار هستید و دوست دارید قهوه های رست شده شما، هویت داشته باشد ما می توانیم پروفایل تخصصی برای هر نوع قهوه با هر برندی را بنویسیم. ما با این کار به شما یک نسخه دقیق برای عصاره گیری خواهیم داد.

مجموعه قهوه میم با دارا بودن آزمایشگاهی مجهز از دستگاه های روز دنیا، می تواند پارامتر های بسیاری را در قهوه اندازه گیری و بررسی نماید. بررسی BRIX، کافئین، GROUND SIZE از جمله پارامترهایی است که ما در لابراتوار آن ها را مطالعه و بررسی می نماییم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *